Klachtenregeling
Compliment, suggestie of klacht?
Alles naar wens?
Wij doen onze uiterste best om alles rondom onze dienstverlening goed te regelen. Als u tevreden bent over een van onze medewerkers of over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag.
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Wij proberen het probleem eerst samen met u op te lossen. Wanneer we er samen niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de ZaanApotheek via telefoonnummer 075 650 2605. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen. Het adres van de klachtenfunctionaris is:
ZaanApotheek
Klachtenfunctionaris
Kon. Julianaplein 42
1502 DV Zaandam
Levert de bemiddeling door de klachtenfunctionaris naar uw idee niet voldoende resultaat op? Dan kunt u besluiten om uw klacht in te dienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Meer informatie over de afhandeling van uw klacht vindt u op https://www.skge.nl/geschillenprocedure.
De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden.
Vragen of klachten over de rekening?
Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.